Co získáte

Kurz Neztraťte se v marketingu vás naučí, jak připravit úspěšnou marketingovou strategii a na co všechno přitom nesmíte zapomenout. Dozvíte se, jaké by měly být skutečné cíle vašeho marketingu a jak jich dosáhnout. To vše vám pak pomůže své zákazníky najít a udržet si je.



Konečně marketing, který funguje!

Nic nedokáže člověka otrávit tak, jako práce, za kterou nevidí žádné výsledky. Přesně tohle trápí Alenu. Pracuje pro středně velkou firmu, kde má na starosti mimo jiné propagaci, marketing, podporu prodeje… prostě to, co má prodejcům pomoci získat zakázky. Každý měsíc dává firma na marketing nemalé peníze, ale výsledky se nedostavují. Na jednu stranu v tom Alena vidí svoje vlastní selhání, ale na druhou stranu cítí, že za to vlastně nemůže. Snaží se, propagační materiály jsou zajímavé a všichni jí je chválí. Tak kde je ten zakopaný pes?

Alena marketing nikdy nestudovala, je v podstatě samouk. Firma není tak velká, aby si mohla dovolit zaměstnat marketéra na plný úvazek. Alena má zajímavé nápady, umí dobře textovat a má cit pro to, co se lidem líbí. Šéf čas od času přijde s tím, že koupil inzerci v takovém a makovém časopise na tolik a tolik měsíců. Alena vymyslí nějaký plakátek, grafik ho připraví a hurá do tisku. Takhle se to přece dělá všude, ne?

Bohužel, to je hlavní omyl. Alena si až po absolvování kurzu Neztraťte se v marketingu uvědomila, že takhle se to sice dělá všude, ale je to jen zlomek marketingové práce. V kurzu zjistila, že nejdříve si musí promyslet marketingovou strategii. Musí vědět, komu chtějí své výrobky prodávat, kdo je jejich zákazník. Pak musí sledovat nákupní chování tohoto zákazníka a zjistit, kde a jak je nejvhodnější na ně zapůsobit. Jaké kupují časopisy? Kde bude mít inzerce největší efekt? A takových kroků k úspěšnému marketingu je mnohem víc. Teď už to Alena ví.

Na začátku to nebylo jednoduché, museli si klást spoustu otázek, než mohli začít skutečně inzerovat a vytvářet nové propagační materiály, tentokrát už zacílené na potenciální zákazníky. Hned během prvního měsíce, kdy Alena rozjela novou marketingovou kampaň, se začali ozývat zákazníci, že o nich slyšeli a mají o jejich výrobky zájem. Alena se už zase těší do práce, protože tentokrát za tou dřinou výsledky vidí. A ne ledajaké! Prodejci i šéfové si mnou ruce, jak se obchody hýbou a to přitom snížili výdaje na marketing! Nikdo v práci nechápe, jak je to možné. Jenom Alena, která už začala pátrat po tom, jestli kurz Neztraťte se v marketingu nemá nějaké pokračování...